Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
11 november 2023

Prettig

Vlot en accuraat

10 november 2023

Was prima geregeld

De naam van de de persoon tandtechnieker is mij niet bekend.

10 november 2023

Een prettige praktijk

Er wordt de tijd genomen tijdens controle en als er iets gedaan moet worden is dit vakkundig. Een...

Lees meer
9 november 2023

Perfect.

Ik kom alleen bij de mondhygiëniste ik ben te vreden zij denkt heel erg mee en zoekt oplossingen...

Lees meer
9 november 2023

Vriendelijke tandarts

Vriendelijke tandarts.

9 november 2023

Prettige omgang voor, tijdens en na de behandeling

Zie boven

8 november 2023

Altijd prima bij de mondhygieniste met de moeilijke achternaam

Zie noven

8 november 2023

Tevreden

Rustige tandarts, heldere communicatie

8 november 2023

Prima

Prima

7 november 2023

Adequaat geholpen

Kon snel terecht, behandeling duurde wel wat langer dan verwacht.

5 november 2023

Geen klachten

Heel erg beleefd

4 november 2023

Prima

Had het vertrouwen beetje verloren door eerdere bezoeken bij andere collega. Maar deze mannelijke...

Lees meer
4 november 2023

vriendelijk personeel

Ik werd op tijd geholpen, wat ik erg fijn vind. De tandarts was vriendelijk en legde alles uit.

3 november 2023

Goed

Prima praktijk!!! Er wordt gedaan wat moet gedaan worden dikke prima!!!

3 november 2023

Geweldig

Ik voel me absoluut op mijn gemak bij mijn tandarts. Naast zijn professionaliteit heb ik de volle...

Lees meer
3 november 2023

Rustig

Tandarts en tand technicus zijn beide heel rustig. Leggen uit wat ze gaan doen. Bij mij helpt dat...

Lees meer
2 november 2023

tevreden

Correct, keurig op tijd, goede persoonlijke behandeling

2 november 2023

Prima

Vriendelijk en kundig

1 november 2023

Uitstekend

Prettig

1 november 2023

Top behandeling

Deskundig, vriendelijk, snel, betrouwbaar

1 november 2023

Prettig

Ging voor halfjaarlijkse controle. Niets bijzonder. Gebit werd nagekeken. Wel werden er eerst een...

Lees meer
30 oktober 2023

Prima praktijk met kundige medewerkers

Goede communicatie voor en tijdens bezoek/behandeling

29 oktober 2023

Uitstekend

Nvt

29 oktober 2023

Goed

...

28 oktober 2023

Vriendelijk en kundig geholpen

Vriendelijke tandarts,kundig. Erg leuk met onze kinderen, ze hebben totaal geen angst voor tanda...

Lees meer

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Samenwerkende Tandartsen Lelystad
Botter 44-13
8243 JE
Lelystad
Vr
8:30 - 12:00
13:30 - 17:00