Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.
Klachtenafhandeling
Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier
Prettig
Vlot en accuraat
Was prima geregeld
De naam van de de persoon tandtechnieker is mij niet bekend.
Een prettige praktijk
Er wordt de tijd genomen tijdens controle en als er iets gedaan moet worden is dit vakkundig. Een...
Lees meerPerfect.
Ik kom alleen bij de mondhygiëniste ik ben te vreden zij denkt heel erg mee en zoekt oplossingen...
Lees meerVriendelijke tandarts
Vriendelijke tandarts.
Prettige omgang voor, tijdens en na de behandeling
Zie boven
Altijd prima bij de mondhygieniste met de moeilijke achternaam
Zie noven
Tevreden
Rustige tandarts, heldere communicatie
Prima
Prima
Adequaat geholpen
Kon snel terecht, behandeling duurde wel wat langer dan verwacht.
Geen klachten
Heel erg beleefd
Prima
Had het vertrouwen beetje verloren door eerdere bezoeken bij andere collega. Maar deze mannelijke...
Lees meervriendelijk personeel
Ik werd op tijd geholpen, wat ik erg fijn vind. De tandarts was vriendelijk en legde alles uit.
Goed
Prima praktijk!!! Er wordt gedaan wat moet gedaan worden dikke prima!!!
Geweldig
Ik voel me absoluut op mijn gemak bij mijn tandarts. Naast zijn professionaliteit heb ik de volle...
Lees meerRustig
Tandarts en tand technicus zijn beide heel rustig. Leggen uit wat ze gaan doen. Bij mij helpt dat...
Lees meertevreden
Correct, keurig op tijd, goede persoonlijke behandeling
Prima
Vriendelijk en kundig
Uitstekend
Prettig
Top behandeling
Deskundig, vriendelijk, snel, betrouwbaar
Prettig
Ging voor halfjaarlijkse controle. Niets bijzonder. Gebit werd nagekeken. Wel werden er eerst een...
Lees meerPrima praktijk met kundige medewerkers
Goede communicatie voor en tijdens bezoek/behandeling
Uitstekend
Nvt
Goed
...
Vriendelijk en kundig geholpen
Vriendelijke tandarts,kundig. Erg leuk met onze kinderen, ze hebben totaal geen angst voor tanda...
Lees meer